خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه آوج خبر داد:

برگزاری یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان آوج

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه آوج از برگزاری یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان آوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به برگزاری محفل یادواره شهدای مدافع حرم در پارک ملت شهر آوج گفت: این محفل باعنوان عرشیان خاکی برگزار خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهدای مدافع حرم با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست.

وی در ادامه بیان کرد: جوان و نوجوان نسل امروز جامعه که سال های دوران هشت ساله دفاع مقدس را تجربه نکرده است نیاز به خود سازی معنوی دارد لذا برگزاری این محافل می تواند در راستای تقویت روحیه ایثار و شهادت موثر باشد.

مدامی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و دیگر پرکشیده های حریم ملکوت از جان ، مال و ناموس خود گذشته اند یادآور شد: دفاع از حرم اهل بیت(ع) در راستای دفاع از اسلام و ارزش ها است که در مقابل مستکبران و گروه های تکفیری و سلفی انجام می شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج با اشاره به برگزاری   یادواره شهدای مدافع حرم در برنامه های بومی ومحلی خاطر نشان کرد: این محفل در راستای زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان بویژه شهیدان سعید سامانلو، مهدی عسگری و مهدی عزیزی با عنوان عرشیان خاکی برگزار می گردد.

حسن مدامی با بیان اینکه این مراسم به همت بسیجان حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج انجام می گیرد اظهارکرد: حجت الاسلام حمیدرضا نقوی عضو موسسه سیره شهداء قم و برادر نوروزی از مداحان استان زنجان به اجرای برنامه در این مراسم خواهند پرداخت.

5001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها