خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند جهاد فرهنگی است، متذکر شد: بسیجیان امروز وظایفی دارند که فرهنگ سازی و جهاد فرهنگی از جمله وظایف خطیر آنان است.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین از دوره آموزشی مربیان و سرگروه‌های صالحین در اردوگاه هفت تیر رامسر دیدار کرد.

حجت الاسلام معبودی در این دیدار به وظایف بسیجیان در قبال رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید با آگاهی از واقعیات‌های روز بتوانند شجاعانه در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کنند.

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند جهاد فرهنگی است، متذکر شد: بسیجیان امروز وظایفی دارند که فرهنگ سازی و جهاد فرهنگی از جمله وظایف خطیر آنان است.

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

حجت الاسلام معبودی به گفته‌های امام اشاره کرد و گفت: حضرت امام در زمینه فرهنگ گفته‌اند هویت هر جامعه به فرهنگ آن جامعه بستگی دارد حال از نظر اقتصادی، سیاسی قوی باشد ولی در زمینه فرهنگ در حد معقول نباشد جامعه پوچ و بی محتوا است.

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

این مقام مسئول هم چنین به جهاد فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری جهاد فقط در میدان‌های جنگ نیست جهاد در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و خانوادگی نیز می‌باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین نیز در این دیدار خطاب به مربیان و سرگروه‌های صالحین بیان کرد: از تمامی تلاشگران این عرصه درخواست می‌نمائیم که برای روند بهتر و موفقیت مربیان در حلقه های صالحین با همفکری و ایجاد حلقه های صالحین در سطح مدارس به مواردی ویژه نیز توجه داشته باشند.


جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

وی گفت: ایجاد کلاس های تربیتی و آموزشی درسطح، تشکیل حلقه های صالحین در زمان مراسم صبحگاه، مراسم های مختلف، کلاس های پرورشی از جمله موارد ویژه درراستای تقویت شجره طیبه صالحین است.

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است

مسئول بسیج دانش آموزی در خاتمه متذکر شد: انتظارات ما از شما فرهنگیان این است که ارتباط خودرا هرگز با مربیان قطع نکنید و در تمامی جلسات حضور داشته باشید و ارتباط خود را در گروه های تربیتی قطع نکرده حتی در هر جایی که دانش آموزان احساس راحتی میکنند شما فرهنگیان وظیفه دارید متصل کننده این زنجیره باشید.

جامعه امروزی نیازمند جهاد فرهنگی است


1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها