عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با «بسیج» خبر داد

احضار طیب‌نیا به مجلس به خاطر امضای محرمانه تعهدنامه FATF

ولی داداشی گفت: به عنوان نمایندگان مردم معترض به امضای محرمانه تفاهم‌نامه FATFهستیم و حتما باید شفاف سازی شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
ولی داداشی  عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه FATF اقدامات خیانت آمیز علیه منافع ملی است علی رغم اینکه کارشناسان بسیاری دغدغه خودشان را به آقای سیف و طیب نیا  ولی باز هم شاهد امضای تفاهم نامه محرمانه توسط وزیر اقتصاد هستیم اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی طرحی را تهیه کردند که آقای طیب نیا را به مجلس دعوت کنند.

وی با بیان اینکه آقای طیب نیا امضای محرمانه FATF را باید پاسخگو باشد افزود: باید آقای طیب نیا در مجلس پاسخ‌گو باشد که چرا  تفاهم نامه ‌FATF را به شکل محرمانه امضا کرده است؟!

داداشی در ادامه بیان داشت:آقای طیب نیا، ما نمایندگان مردم هستیم و کارمان قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است و این کاری که آقای طیب نیا کرده خارج از قانون است.

عضو کمیسیون اصل 90 خاطر نشان کرد: تفاهم نامه FATF قانونی است یا خارج از قانون؟! اگر قانونی است به عنوان نمایندگان مجلس باید مطلع باشیم و اگر خارج از قانون است باز هم بی قانونی اتفاق افتاده است و نباید اتفاف بیفتد.

وی در خاتمه افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم معترض به امضای محرمانه تفاهم‌نامه FATFهستیم و حتما باید شفاف سازی برای نمایندگان مردم شکل بگیرد و این درخواست نمایندگان مجلس است و  امیدواریم در روزهای آینده شاهد شفاف سازی آقای طیب نیا در مجلس باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار