عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

قصور دیوان محاسبات در مورد حقوق نجومی‌ها، کمتر از دولت نیست

احمد صفری گفت: باید دیوان محاسبات را مورد واکاوی قرار دهید که درباره حقوق نجومی‌ها عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است و قصور از طرف دیوان محاسبات کمتر از دولت نبوده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه یک عده از مسوولان درصدد خدمت صادقانه هستند ولی عده ای از مسوولیت دولتی خود سوء استفاده کرده و به فیش نجومی قناعت نکرده و برداشت های پنهانی از بیت المال دارند اظهار داشت: باید دیوان محاسبات را مورد واکاوی قرار داد چراکه درباره حقوق نجومی‌ها عملکرد ضعیفی از خود نشان داده  است و قصور از طرف دیوان محاسبات کمتر از دولت نبوده است.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات تغییرات مدیریتی به‌جایی داشت افزود:  مدیریت دیوان محاسبات به موقع تغییر کرد و در شرایط کنونی آقای عادل آذر مدیر مناسبی برای دیوان محاسبات است.

صفری در ادامه بیان داشت: اگر دیوان محاسبات در سر موعد به حقوق‌های نجومی ورود پیدا می کرد، شاهد چنین رسوایی نبودیم و این بحث تا این حد رسانه ای هم نمی‌شد و بازتاب در رسانه‌های خارجی هم ایجاد نکرد.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیران حقوق نجومی نشان دادند برای آنها اهمیتی ندارد که با پول بیت‌المال چه می‌کنند یا برخی از آنها تصور می‌کنند این حقوق نجومی حق آنهاست. باید با اینها برخورد شود تا شاهد نجومی بودن حقوقها نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار