خبرهای داغ:
مسئول امر به معروف سپاه عاشورا:

شبکه های ماهواره ای با نام دین درصدد ضربه زدن به دین

خبرگزاری بسیج: مسئول امر به معروف سپاه عاشورا در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه امام خمینی(ره) سپاه ولایت تبریز، گفت: شبکه هایی ماهواره ای با ایجاد شبکه های فارسی زبان و با نام مذهبی، درصدد ضربه زدن به دین اسلام هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۴۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار ملکی افزود: بسیاری از فیلم های پخش شده از این شبکه ها با هزینه های گزاف و پر خرج تهیه و تولید می شود و حتی زحمت دوبله این فیلم ها را نیز خود شبکه ها بر عهده دارند بنابراین چرایی این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

وی مطرح کرد: دشمنان نظام چرا با هزینه های زیاد برای خانواده های ما فیلم تهیه می کنند، در حالی که کشور ما را در بیشتر زمینه ها تحریم کرده اند.

ملکی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه خیر ما را نخواسته و از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند که تاریخ خود گواه این مدعاست و همه این خوش خدمتی ها با هدف ضربه زدن به بنیان و اساس خانواده هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل مهم انتخاب خانواده ها برای ضربه زدن نیز این مسئله است که خانواده ها در نظام دینی از ارکان اساسی خوشبختی و سعادت جامعه هستند و برای همین دشمن با پی بردن به این نکته روی این نهاد مقدس دست گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار