خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

رشد کشور در گرو الگوی مصرف ایرانیان

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی راه حل رشد و پيشرفت كشور را اصلاح الگوي مصرف دانست.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان،امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه امروز که در مصلی گلپایگان برگزار شد ضمن بزرگداشت روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: ثمره ی مقاومت در مقابل ددمنشان عالم، پیروزی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی گفت: ثمره مقاومت در هر جای دنیا در مقابل ظلم و استکبار حتی در غزه، پیروزی بوده است.

وی افزود: اگر امروز صهیونیست ها دست از رجز خوانی برداشتند برای اینکه مردم مسلمان در یمن، لبنان، سوریه را همچون ایران سربلند، یکپارچه می بینند.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: به خاطر روحیه مقاومت کشور ماست که دشمن جرأت کوچکترین دست درازی را در کشور ما ندارد.

امام جمعه گلپایگان ضمن گرامیداشت میلاد هشتمين اختر آسمان ولایت و دهه کرامت با اشاره به روز سه شنبه سالروز بازگشت آزادگان به وطن خاطرنشان کرد: مردم همیشه باید قدردانه مقاومت ها و جان فشانی های این افراد در مقابل دشمن باشتد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی یاد و خاطره همه دلیر مردانی که در غربت و اسارت جان دادند تا کشور اسلامی سرافراز باقی بماند را گرامیداشت.

خطیب نماز جمعه این شهرستان ضمن یادآوری لزوم اهتمام بیشتر برای اجرای فرامین رهبری و اقدام و عمل در این جهت تصریح کرد: متاسفانه ایران در زمینه مصرف گرایی در جهان آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه ایران علی رغم آثار منفی نوشابه چهار برابر بیشتر از مصرف جهانی نوشابه مصرف می کند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به مصرف ذخایر مالی ایرانیان در زمینه موارد مصرفی و تجملی یاداور شد: کشور ما تنها یک سوم میانگین جهانی شیر و تخم مرغ مصرف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی ایران را یکی از کشورهای پرمصرف دنیا در زمینه مصرف سوخت و پرداخت کننده بنزین معرفی کرد و عنوان کرد: اگر می خواهیم در کشور رشد و شکوفایی را شاهد باشیم باید در ابتدا فرهنگ الگوی مصرفی خود را اصلاح کنیم.

بازنويسي از ديار عالمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار