مسئول نمایندگی تیپ پیاده امام صادق(ع):

افراد در سازمان ها باید روحیه انقلابی داشته باشند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) تاکید کرد: افراد در سازمانها باید روحیه انقلابی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۶۲۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر؛ حجت الاسلام اعلمی نژاد مسئول حوزه نمایندگی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع کارکنان سپاه ناحیه بوشهر، با اشاره به اخلاق و رفتار سازمانی، گفت: اخلاق اجتماعی بر پایه اسلام در حوزه سازمانی انسان را به کمال و سربلندی می رساند.

اعلمی نژاد اظهار کرد: باید سعی شود در جامعه رفتار مطلوب و اخلاق مدار داشته باشیم؛ اگر توانمندی بالا داشته باشیم می توانیم برای سازمان و جامعه تاثیر گذار و نقش اساسی را ایفا کنیم.

وی افزود: انسان های موفق در جامعه با جسم و روح سالم می توانند از نظام و اسلام با توانایی های علمی، روحی و رفتاری، جسمی زمینه فعالیت ها را فراهم کنند و گام هایی برای رفع مشکلات جامعه بردارند.

وی بیان کرد: عقل سالم در بدن سالم است، افرادی که می خواهند به اسلام خدمت کنند بر اساس ولایتمداری محورهای اجتماعی را شکل دهند و کسانی که در محیط های سازمانی قرار می گیرند باید امین و دارای ویژگی های حسن شهرت و ولایتمدار باشند.

اعلمی نژاد با اشاره به اصل ولایتمداری، عنوان کرد: یک فرد انقلابی وظیفه دارد در چارچوب ولایتمداری حرکت کند و بینش سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی داشته باشد.

در پایان مراسم زیارت نامه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرائت شد./انتهای پیام

ارسال نظرات