نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

وزارت اطلاعات؛ چشم بیدار نظام/بدعهدی امریکا نباید فراموش شود

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب با مسئولان اطلاعات، از وزارت اطلاعات به عنوان چشم بیدار نظام یاد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: دستگاه های حساس نظام جمهوری اسلامی به خصوص وزارت اطلاعات باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند.

وی در ادامه با بیان این که مسئله ارتباط با امریکا جای هیچگونه مسامحه و سهل‌انگاری ندارد، افزود: آحاد ملت منویات ولایت را باید در این خصوص مورد توجه قرار داده و هوشیاری خود را حفظ کرده و آسیب‌پذیر نباشند.

آیت الله شبستری با اشاره به اینکه بدعهدی امریکا نباید فراموش شود، بیان کرد: ماهیت دشمنان روز‌به‌روز روشن‌تر می‌شود که دشمن شناسی مردم و مسئولان در این برهه بیش از پیش ضروری است.

خطیب جمعه تبریز تروریست را ساخته و پرداخته آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: داعش با دینار عربستان و دلار آمریکا دست به کشتار مردم بی‌گناه می‌‌زند.

وی گزارش پنتاگون را مبنی بر این که ذخیره موشکی ایران خطری برای پایگاه‌های نظامی آمریکاست، سرپوش برای شکست‌های آمریکا در منطقه و جنگ روانی عنوان و علت آن را شکست نیروهای داعش در سوریه و عراق دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان به عنوان یادگاران هشت سال حماسه و ایثار نام برد.

آیت الله شبستری تاکید کرد: آزادگان رنج‌های بسیاری برای استقلال ایران اسلامی متحمل شدند، که باید مسئولان تلاش کنند جوانان و نوجوانان ما بیش از گذشته با این دلاورمردان به عنوان پیشقراولان استقامت و ایستادگی آشنا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار