خبرهای داغ:

استقبال بی نظیر مردم تاکستان از خادمین رضوی

همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی با استقبال ۸ هزار نفری مردم مومن و انقلابی تاکستان، وارد این شهرستان شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۱۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کاروان خادمین رضوی وارد شهرستان تاکستان شده و مورد استقبال 8 هزار نفری مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان قرار گرفتند.
در این آیین، مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان تاکستان، رزمندگان و خانواده دفاع مقدس و روحانیون این خطه با استقبال از این خادمین و اهدای گل و عطرافشانی از آن‌ها به پیشواز میلاد امام رضا (ع) رفتند.
خادمان حرم امام رضا(ع) در مزار شهدا شهرستان تاکستان مورد استقبال قرار گرفته و پس از پیاده‌روی به سمت چهارراه شهید غفاری شهرستان تاکستان در مراسمی با حضور مردم شرکت کردند.
دیدار با خانواده شهدا و همچنین عیادت از بیماران بستری در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان تاکستان از دیگر برنامه‌های حضور کاروان خادمان حرم رضوی در این شهرستان بوده است و فضای بیمارستان را به عطر پرچم صحن مقدس که به ظریح علی ابن موسی رضا (ع) متبرک بود پر کردند.
کاروان زیر سایه خورشید استان قزوین پس از شهرستان تاکستان به سمت شهر ضیاء‌آباد حرکت کرده و این شهر را معطر به نوای پیشوای هشتم شیعیان خواهند کرد.


1007/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها