خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

جلوگیری از واردات غیر ضروری از مهم ترین راه های رشد اقتصادی

امام جمعه موقت شال اظهار کرد:جلوگیری از واردات غیر ضروری و اهمیت به تولید داخلی از مهم ترین راه های رشد اقتصادی است.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۶۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

حجت الاسلام شمس الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شال در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اقدامات مسئولین طی شش ماهه ابتدایی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: جامعه با نوسانات متعدد اقتصادی رو به رو است و نیاز دارد که ب به اقتصاد مقاومتی که از دیدگاه مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: با نگاهی به نظرات توده مردم، اتفاقاتی که در جامعه در حال جریان است و نیز بیانات رهبر معظم انقلاب به نظر می رسد تا کنون اقدام قابل توجهی در حوزه انتصاد مقاومتی رخ نداده است که این مسئله تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.

موسوی شالی متذکر شد: امروز توده مردم و صاحبان بنگاه های اقتصادی از رکود و  وضعیت سخت معیشتی گلایه دارند و رفع این وضعیت تنها از منظر اقتصاد مقاومتی قابل انجام است.

وی  تبیین کرد: همه انتظار ها نباید متوجه مسئولان باشد، مردم نیز باید در جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی قدم بردارند، آنان در این مسئله نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند.

موسوی شالی افزود: مردم می توانند با عدم استقبال از کالاهای خارجی و گاها کالای قاچاق ارزان قیمت در مسیر پیشرفات کشورشان یاری گر مسئولان باشند.

امام جمعه موقت شال در بخش پایانی این گفت و گو عنوان کرد: با توجه به نیاز های امروز جامعه بدیهی است که بها دادن به تولید داخلی و تقویت زیر ساخت ها نقش مهمی در پیشرفت و رشد اقتصادی کشور دارد لذا جلوگیری از واردات بیش از حد می تواند نقش سازنده ای در پیشرفت داشته باشد،مسئولان باید به همه جنبه ها در جهت پیشرفت اقتصادی نهایت توجه را داشته باشند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها