دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) با امام جمعه برازجان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور در دفتر امام جمعه برازجان با وی دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان دشتستان به گفت و گو پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، در این دیدار که با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گروه 26 سلمان ندسا برگزار شد حجت الاسلام حسین دشتی با بیان این که سپاه پاسداران و امام جمعه نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی بوده و در یک جهبه قرار دارند، گفت: دشتستان یکی از محورهای عملیات فرهنگی سیاسی استان بوشهر است و امام جمعه سکان­ دار آن است.

وی اظهار داشت: بعضاً تفکرات مخالف نظام در برخی از شهرستان­ ها وجود دارد که در این بین وظیفه امام جمعه برای مقابله با آن­ها سنگین است که باید مشکلات را با هم­ دلی، هم­ فکری و به خصوص با تعامل با سپاه پاسداران حل و فصل نماید.

امام جمعه برازجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سپاه نقش فعالی در عرصه­ های فرهنگی جامعه دارد، گفت: با هماهنگی پایگاه­ های مقاومت توانسته­ ایم کارهای فرهنگی و امنیتی خوبی را در محله­ های مختلف شهر انجام بدهیم بخصوص در ایجاد شورای فرهنگی شهر و روستا که در آن مسائل فرهنگی شهرستان رصد می­ شود و فرمانده پایگاه محل و روستا دبیری آن را بر عهده دارد.

حجت الاسلام حسن مصلح ضمن بیان تأثیری که حلقه­ های صالحین می­ تواند بر فکر جوانان ما داشته باشد، تصریح کرد: در طرح شجره طیبه صالحین و حلقه­ هایی که در پایگاه­ های مقاومت و مساجد برگزار می­ شود اگر در انتخاب مربیان و سرگروه­ ها دقّت شود و سرگروه­ ها بیش از پیش تقویّت شوند این طرح می­ تواند تأثیرگذارتر و موفّق­ تر باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات