فرمانده سپاه تنگستان:

خبرنگار راوی صادق و طلایه دار ایثار و گذشت است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: خبرنگاران راویان صادق و طلایه داران ایثار و گذشت هستند و با حضورفعال آنها در جامعه به طور حتم آن جامعه مسیر پویایی و پیشرفت را طی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۱۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جمع خبرنگاران و نشست صمیمی با اصحاب رسانه در روز خبرنگار گفت: امروز جامعه ما به حضور خبرنگاران انقلابی و به نگاه ارزشی و خدایی آنها نیاز دارد و روحیه مسئولیت پذیری و سخت کوشی اصحاب قلم نوید شکل گیری جامعه ای پویا و فعال را خواهد داد.

وی افزود: خبرنگار با حضور به موقع و تاثیر گذار خود می تواند درس شجاعت, ایثار , گذشت, انصاف و مردانگی را به مخاطبان خودش و جامعه اسلامی دیکته کند و نقش هر چه بهتر و تاثیر گذار خود را بر جامعه بگذارد.
ملاکی افزود: امروز در حالی در دهه پیشرفت و عدالت هستیم که عنصر آگاهی موتور محرک جامعه بوده و بسیار مورد توجه است.
وی خطاب به خبرنگاران بیان داشت: شما خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستید و افکار عمومی را در دیدگاهها و نکته نظراتتان مد نظر قرار دهید.


فرمانده سپاه امامعلی (ع) گفت: امروز ایجاد فضای هم افزایی و هم اندیشی با حضور نخبگان در کنار یکدیگر امری پسندیده و اتفاقی خوب است که ما در مجموعه بسیج دنبال آن خواهیم بود.
وی تاکید کرد: ولایت فقیه, فرمایشات و دیدگاههای معظم له بایستی در مسیر حرکت خبرنگار انقلابی مد نظر قرار گرفته باشد و دفاع از جایگاه ولایت در نزد اصحاب رسانه باید یک اولویت بی چون و چرا باشد.


ملاکی افزود: اصحاب رسانه در قبال جنگ احزاب که دشمنان علیه تظام ما برپا کرده اند نباید بی تفاوت باشند و باید فرهنگ جهادی و انقلابی گری به دست شما خبرنگاران به نسل جوان منتقل شود.
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران روحیه مطالبه گری خود از مسئولین را بالا ببرند و با پرداختن به این موضوع می توانند منشا خدمات ارزشمندی برای پیشبرد جامعه باشند.

ارسال نظرات