مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب مبتنی بر اخبار موثق از شاخصه‌های خبرنگار انقلابی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: از شاخصه های مهم خبرنگار انقلابی، اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب مبتنی بر اخبار موثق است.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۳۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام عزت الله معتمد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن صالحین سپاه قدس گیلان ضمن یا د وخاطره شهید صارمی اظهار کرد: نقش خبرنگاری یک کار حساس است که باید خبرنگاران کار روایتگری کنند.

وی با بیان اینکه از شاخصه های مهم خبرنگار انقلابی، اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب مبتنی بر اخبار موثق است، افزود: خبرنگاران باید با اخبار درست خود، امنیت و امید را در جامعه گسترش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، جرأت، جسارت و نترس بودن را از ویژگی های یک خبرنگار دانست وگفت:  یک خبرنگار باید اخبار را از متن واقعه درج نماید و به نقل قول ها اکتفا ننماید.

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه به‌موقع، هدفمند و تاثیرگذار بودن باید سه زاویه مهم کار خبرنگاری باشد، تصریح کرد: اگر خبری بخواهد در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد داشتن ویژگی‌های مذکور موثر است.

وی با اشاره به آفت های خبرنگاری، خاطرنشان کرد: اگر خبرنگاری تحزب‌پذیر و مخبر باشد و بخواهد در راستای اهداف جریان‌های سیاسی خبر منتشر کند به آفت خبرنگاری مبتلا شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار