خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند مطرح کرد

9 پروژه نیمه تمام ورزشی در نهاوند نیازمند ساماندهی

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گفت: شهرستان نهاوند 9 پروژه دارد که نیازمند ساماندهی هستند تا به جامعه ورزشی تحویل شوند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۲۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سعید کولیوند امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران شهرستان نهاوند ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: با همت نماینده شهرستان نهاوند و مساعدت‌های وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از ورزشکاران ومدال‌آوران شهرستان امروز در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مراسم از 60 نفر از هئیت‌های ورزشی و نمایندگان آنها، 190 نفر از مدال‌آوران ملی، آسیایی، کشوری و استانی و 12 نفر از پیشکسوتان عرصه ورزشی و همچنین 20 نفر از خبرنگاران شهرستان نهاوند تجلیل می‌شود .

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند گفت: در سال‌های 93 و 94 با حضور فرماندار از برخی ورزشکاران و مدال‌آوران تقدیر شده بود و این بار با همت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این کار انجام می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات مردم و ورزشکاران بیان داشت: امید است مسئولین با توجه به این مهم زمینه هر چه شاداب‌تر شدن جامعه را فراهم آورند .
کولیوند خاطرنشان کرد: در زمینه پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، شهرستان نهاوند 9 پروژه دارد که نیازمند ساماندهی هستند تا به جامعه ورزشی تحویل شوند .

انتهیای پیام/

ارسال نظرات