رئیس بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز:

داشتن ایمنی حق هر بیماری است

رئیس بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز در حاشیه برگزاری کارگاه کشوری ارزیابی ایمنی بیمار در این بیمارستان، داشتن ایمنی را حق هر بیمار دانست.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

پرویز اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ایمنی رضایت مندی بیمار و مردم را به دنبال دارد، افزود: در این کارگاه راهکارهایی در خصوص ایمنی بیمار با حضور کارشناسان بهداشت جهانی و وزارت کشور ارائه می شود.

وی ادامه داد: در این دوره دو روزه که به صورت فشرده برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن فراگیری مباحث تئوری، بخش عملی آن را در بالین بیماران آموزش دیدند.

اسدی آموزش را مولفه مهمی برای ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی عنوان و بیان کرد: اگر این آموزش ها به طور مستمر برگزار و اجرا شود با گذشت زمان تبدیل به فعل و اراده و سپس اعتقاد می شود که در نتیجه به بهبود کیفیت کمک خواهد کرد.


رئیس بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز در پایان سخنان خود با اشاره به میزبانی این بیمارستان برای این دوره، اظهار داشت: از آنجائیکه بیمارستان شهید محلاتی تبریز در بین 15بیمارستان برتر کشور، بیمارستان های نیروهای مسلح و شمالغرب رتبه برتر بهبود کیفیت، ایمنی بیمار و اعتباربخشی را کسب کرده است از این رو این دوره کشوری از سوی وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی در این بیمارستان برگزار می شود.

کارگاه کشوری آموزش ارزیابی ایمنی بیمار با حضور کارشناسان و متخصصان 10 بیمارستان مطرح کشور طی دیروز و امروز در بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز(بیمارستان نیروهای مسلح) برگزار شد.

ارسال نظرات