نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

سردار شهید همدانی یک الگوی قرآنی تمام عیار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت ایران برای عمل به قرآن کریم الگوهای نابی را رقم زد از جمله آنها سردار شهید همدانی به عنوان الگوی قرآنی تمام عیار است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره قرآن، مسابقه عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در استان همدان، بیان داشت: ظرفیت بی‌نظیر آموزش و پرورش در قرآن برای انقلاب اسلامی در همه پیچ‌های تاریخی توانسته تعیین‌کننده و نجات‌دهنده باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش کلیدی و اساسی در اشاعه فرهنگ اسلامی دارد، اظهار کرد: علت پیروزی انقلاب اسلامی ما قرآن کریم با زینت اهل بیت(ع) و عترت است به طوری که همه زیبایی‌های جامعه امروز به قرآن برمی‌گردد و اگر زشتی‌هایی وجود دارد به علت دوری از قرآن است.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: پیامبر اسلام‌(ص) و ائمه معصومین(ع) الگوهای تمام عیار قرآنی ما هستند و توسل به قرآن و اهل‌بیت(ع) نجات‌بخش کسی که به قرآن دسترسی پیدا کرد و درست تربیت شد.

وی بیان کرد: ظرفیت ایران برای عمل به قرآن کریم الگوهای نابی را رقم زد به طوری که سردار شهید همدانی به عنوان الگوی قرآنی تمام عیار، با تلاش و کوشش فراوان در دوران دفاع مقدس امور فرهنگی انجام می‌داد، وقتی او فرمانده لشکر محمد رسول‌الله(ص) بود، تمام توان خود را ولایت و هدایت جوانان به کار گرفت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نشان میزبانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به نماینده استان اردبیل تقدیم شد و از ۱۲۵ دانش‌آموز دختر برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات