خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان:

شهدای مدافع حرم با خداوند معامله کرد‌ه‌اند

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم گفت: این شهدای بزرگوار برای رضای خدا و دفاع از حرم آل‌الله رفته‌اند و در این راه با خدای خود معامله کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۱۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست بصیرتی با شهدا درماه مهمانی خدا به همت کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با حضور سرگروه ها و متربیان حلقه های صالحین و 100 نفر از بسیجیان فرهنگی در حرم شهدای گمنام پارک مردم همدان برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان در این مراسم با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس و زمانی که تمام کشورهای قدرتمند دنیا علیه ایران با یکدیگر متحد شده بودند این سوریه بود که کمک‌ها و برخی پشتیبانی‌ها را از ایران انجام می‌داد و برخی از کمک‌ها و ادواتی که تهیه می‌شد از طریق این کشور وارد خاک ما می‌شد.

سرهنگ سیدرضا موسوی افزود: اگر امروز ما این کشور را رها کنیم و نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم به طور قطع باید در کشور خود با دست‌نشاندگان آمریکا و اسرائیل یعنی داعش بجنگیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان با اشاره به دلاوری‌های آنان در سوریه خاطرنشان کرد: شهید مصطفوی، شهید کرمی، شهید ترابی و... دنباله‌رو راه فرمانده خود سردار شهید همدانی بودند و در این راه از جان و مال و فرزند و زندگی خود گذشتند.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به مسائلی که در خصوص مبالغ دریافتی مدافعان حرم در جامعه مطرح است، ادامه داد: زندگی و فرزند سه ساله و.. با پول قابل معاوضه نیست.

موسوی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم یادآور شد: زمانی که پیکر مطهر شهید مصطفوی به ایران بازگردانده شد داعشی‌ها بدن ایشان را ازهم جداکرده بودندو سرو دست و پای ایشان ازهم جداشده بود باید درهمه جا این مسئله تاکید و بیان شود که این افراد و این شهدای بزرگوار برای رضای خدا و دفاع از حرم آل‌الله رفته‌اند و در این راه با خدای خود معامله کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت کمک به جبهه مقاومت بیان کرد: اگر این مسئله که هر بسیجی ماهانه یک هزار تومان به این جبهه کمک کند به طور قطع به نتایج خوبی خواهیم رسید.

مسئول بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: این کمک‌هایی که در سراسر کشور به جبهه مقاومت می‌شود مانند پشتیبانی زمان جنگ است که بانوان این کار را انجام می‌دادند و خشکبار بسته بندی و به جبهه‌ها فرستاده می‌شد که امروزه در شهر و استان ما نیز این مسئله اتفاق افتاده و حتی این کمک‌ها با دلنوشته‌هایی که نوشته شده به دست این رزمندگان رسیده و پاسخ داده شده است و این کار مهم و بزرگی است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم افراد حاضر با اهدای شاخه‌های گل به مقام شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات