نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاددانان با آمار دولت فریب نخورند

صید عیسی دارایی با بیان اینکه اقتصاددانانی که با آمار دولت فریب بخورد اقتصاددان نیستند افزود: آمارهای دولت که در زمینه تورم با واقعیت اقتصادی تفاوت دارد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
صید عیسی دارایی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:هر سال مسوولان آمار جرایم و بیکاری را کمتر  نشان می‎دهند لذا پنهان‎کاری آماری تداوم دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاددانانی که با آمار دولت فریب بخورد اقتصاددان نیستند افزود: شما آمارهای دولت که در زمینه تورم را نشان می دهد با تحقیقات و بررسی‎های مختلف اختلاف واقعی و پنهانی آماری را درک می‌کنید لذا اقتصاددانان فریب دستکاری آماری را نمی‎خورند.

دارایی خاطر نشان کرد: دولت خرسند از این است که تورم را به میزان 20 درصد کاهش داده است این در حالی است که تورم فعلی  باید صفر بود یا اینکه آقای روحانی مطرح کرده است میزان بیکاری را با چند دصد کاهش داده است این در حالی است که  آقای نوبخت  اعلام کرده است دولت مبلغ 540 هزار میلیارد به پیمانکاران بدهکاری دارد که موجب خواب پیمانکاران شده است؟!

وی در خاتمه افزود: از یکسو کاهش بیکاری است و از سویی دیگر مسکنی که کاملا خوابیده است و صنایع فراوانی که به ساخت و ساز وابسته هستند چطوری بیکاری را کم کردید که در مناطق بیکاری بیداد می‌کند است دستکاری آماری توسط نشان از ساختگی بودن دولت است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار