خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قزوین خبر داد:

بزرگداشت یاد و خاطره و فرهنگ زندگی شهیده رضایی در سطح کشوری انجام می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قزوین از بزرگداشت یاد و خاطره و فرهنگ زندگی شهیده رضای در سطح کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۸۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قزوین در نشست خبری و مطبوعاتی که صبح امروز در خصوص معرفی شهیده رقیه رضایی شهیده شاخص قشر زنان می باشند برگزار شد ضمن توضیح در خصوص برنامه ها و اقداماتی که تاکنون در این خصوص برگزار شده است اظهار کرد: شهیده رقیه رضایی جوان ترین شهید شهید واقعه مکه بودند و که در جریان برائت از مشرکین با اعمال ناعادلانه آل سعود با مظلومیت به شهات رسیدند.
وی ادامه داد: برنامه های متعددی را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیده بزرگوار انجام داده ایم چرا که ایشان یک عارفه به تمام معنا و آگاه به زمانشان بودند که به شغل مقدس معلمی نیز مشغول بوده اند و برای تربیت و ششد سایرین نیز تلاش می کرده اند.
رضایی توضیح داد: هدف ما از بزرگداشت این بانوی گرامی شناساندن ایشان و تفکرشان به نسل جوان، روشنگری خونخواری و استکبار که علاوه بر آمریکا توسط آل سعود در جریان است می باشد و نهایتا با پیگیری برنامه ها امیدواریم که انگیزه نسل جوان را تقویت کنیم.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر (عج)تبیین کرد: نهم مرداد ماه اولین برنامه جامع در خصوص این بانو برگزار می شود که هم اکنون برنامه های تبلیغی آن در جریان است و اولین یادواره 9 بانوی شهید قزوینی در واقعه منا سال 66 با نام های هاجران مهاجر در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با حضور سردار خزایی معاون سردار نقدی برگزار خواهد شد.
رضایی یادآور شد: در این یادواره کلیپ لبیک سرخ به نمایش در خواهد آمد و شعری که توسط استاد سکاک در این رابطه سروده شده به صورت تواشیح خوانده خواهد شد همچنین نمایشی با همین مضمون اجرا خواد شد.
وی افزود: برنامه های متعددی در خصوص ایشان در جریان است برای مسال جشنواره بهترین معلم من که توسط دانش آموزان و معلم هایی که نزدیک ترین رفتار به این بانوی شهیده را داشته اند انتخاب و تقدیر خواهند شد، از دیگر برنامه ها فراخوان مقاله، چاپ و پخش بروشور، اقدام به انتشار دو جلد کتاب در خصوص شهیده رضایی به صورت زندگی نامه و رمان، برگزاری نمایشگاه با همکاری بسیج دانشجویی ، برپایی جشنواره پروانه در میقات با همکاری بسیج هنرمندان، جشنواره شعر حماسی با همکازی بسیج مداحان از برنامه هایی است که در این خصوص انجام و یا در دست اقدام می باشد.
1004/پ30/ب

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها