خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

یادواره‌های شهدا عهد و پیمانی دوباره با ولایت است/ خون شهدا حافظ انقلاب است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه برکت خون شهدای ما انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده است، گفت: شرکت در این یادواره‌ها عهد و پیمانی دوباره با ولایت است.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۳۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبداله عراقی شامگاه چهارشنبه در یادواره «سرباز خاکی ولایت»، سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» و وداع با شهدای گمنام در باغ موزه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار شهید «حاج حسین همدانی» به ویژه نام و یاد شهید «حاج سعید قهاری سعید»، اظهار داشت: مؤمنان، مردان صادقی هستند که با خدای خود عهد و پیمان بستند و پای این عهد و پیمان ایستادند تا به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه گروهی نیز به دنبال پیوستن به شهدا هستند که نمونه آن شهدای مدافع حرم هستند، گفت: باید با شهدا پیمانی دوباره ببندیم و راه آنان را ادامه دهیم چراکه ما را به سعادت می‌رسانند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه گروهی نیز منتظران هستند، بیان داشت: گروه منتظران شما هستید که به احترام شهدا در این یادواره دور هم جمع شده‌اید.

وی یادآور شد: شرکت در این یادواره عهد و پیمان مجدد با ولایت و شهید قهاری است که سرباز خاکی ولایت بود.

عراقی ابراز کرد: روحیه شهادت طلبی از ابتدای آفرینش نسل در نسل در میان جوانان این مرز و بوم وجود داشته است.

وی تصریح کرد: آنان به عنوان علمداران پیشاپیش حرکت کردند و نسل های بعد پشت سر آنها ادامه‌دهنده راه شهدای اسلام شدند و شهدای ما نظاره‌گر آنان هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه افزد: شهید «قهاری سعید» یکی از سرداران گمنام، ساده زیست و خاکی بود و واقعا دوست داشت که در گمنامی بماند.

وی با بیان اینکه تقوی الهی، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهداست، تأکید کرد: برکت خون شهدای ما این انقلاب را حفظ کرده است و همچنان با وجود دشمنان و توطئه‌های آنان با اقتدار مسیر خود را طی می‌کند.

عراقی با بیان اینکه دولت‌های غربی می کوشند که اسلام غربی را جایگزین اسلام ناب محمدی کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند انقلاب ما را از بین ببرند.

وی با تأکید بر حفظ یاد شهدا ابراز داشت: ما مدیون شهدا هستیم و با آنان عهد و پیمان می بندیم تا از کشور اسلامی ایران پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات