رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن:

حضور مردم در نمازجمعه پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن گفت: حفظ سنگر نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در صفوف منسجم در نمازجمعه پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۷۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه نماز جمعه پشتوانه ای محکم برای نظام و عاملی موثر و بزرگ در پیشبرد انقلاب اسلامی است اظهار کرد: نماز جمعه یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) دژی محکم و نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است که باید هر چه شکوهمندتر و پر محتواتر اقامه شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران، باید با شرکت خود، این سنگر اسلامی را هر چه عظیم‌تر و بلند پایه‌تر حفظ کنند تا به برکت آن، توطئه‌های خائنان و دسیسه‌های مفسدان خنثی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن در ادامه، با مهم توصیف کردن برگزاری این نماز عبادی سیاسی، گفت: از پنجم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ تا به امروز، نماز جمعه تهران هیچگاه تعطیل نشد و حتی در دوران تهدید مکرر رژیم بعثی عراق به موشکباران نمازجمعه تهران در برگزاری آن خللی وارد نیامد.

وی با استفاده از آیات نورانی قرآن کریم و فرمایشات معصومین (علیهم السلام) ضمن اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه به امامت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم ) در مدینه محله بنی سالم گفت: حفظ سنگر نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در صفوف منسجم این مراسم سیاسی عبادی، پشتوانه ای قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مجموعه حرکت های اسلامی در سراسر دنیا است و رونق آن، پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد.

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده ارتقاء سطح بینش سیاسی مردم، اطلاع از اوضاع سیاسی و فرهنگی دنیا و تحلیل صحیح از آن، نشان دادن قدرت مسلمین و همراهی با حرکت های اسلامی را از آثار و برکات نماز جمعه برشمرد و افزود: چشم امید مسلمانان مظلوم یمن، بحرین، فلسطین، سوریه و عراق به حضور گسترده مردم در صفوف فشرده نماز های جمعه و حمایت های آنان از ایشان در این مراسم عبادی سیاسی است

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت مسئولین شهرستان شفت، از ایشان خواست تا با بستر سازی مناسب، زمینه حضور بیشتر اقشار مردم مومن این شهرستان را در نماز پرصلابت جمعه فراهم کنند.

ارسال نظرات