رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن:

حضور مردم در نمازجمعه پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن گفت: حفظ سنگر نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در صفوف منسجم در نمازجمعه پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۷۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه نماز جمعه پشتوانه ای محکم برای نظام و عاملی موثر و بزرگ در پیشبرد انقلاب اسلامی است اظهار کرد: نماز جمعه یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) دژی محکم و نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است که باید هر چه شکوهمندتر و پر محتواتر اقامه شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران، باید با شرکت خود، این سنگر اسلامی را هر چه عظیم‌تر و بلند پایه‌تر حفظ کنند تا به برکت آن، توطئه‌های خائنان و دسیسه‌های مفسدان خنثی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن در ادامه، با مهم توصیف کردن برگزاری این نماز عبادی سیاسی، گفت: از پنجم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ تا به امروز، نماز جمعه تهران هیچگاه تعطیل نشد و حتی در دوران تهدید مکرر رژیم بعثی عراق به موشکباران نمازجمعه تهران در برگزاری آن خللی وارد نیامد.

وی با استفاده از آیات نورانی قرآن کریم و فرمایشات معصومین (علیهم السلام) ضمن اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه به امامت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم ) در مدینه محله بنی سالم گفت: حفظ سنگر نماز جمعه و حضور باشکوه مردم در صفوف منسجم این مراسم سیاسی عبادی، پشتوانه ای قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مجموعه حرکت های اسلامی در سراسر دنیا است و رونق آن، پشت دشمنان اسلام را به لرزه می اندازد.

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده ارتقاء سطح بینش سیاسی مردم، اطلاع از اوضاع سیاسی و فرهنگی دنیا و تحلیل صحیح از آن، نشان دادن قدرت مسلمین و همراهی با حرکت های اسلامی را از آثار و برکات نماز جمعه برشمرد و افزود: چشم امید مسلمانان مظلوم یمن، بحرین، فلسطین، سوریه و عراق به حضور گسترده مردم در صفوف فشرده نماز های جمعه و حمایت های آنان از ایشان در این مراسم عبادی سیاسی است

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت مسئولین شهرستان شفت، از ایشان خواست تا با بستر سازی مناسب، زمینه حضور بیشتر اقشار مردم مومن این شهرستان را در نماز پرصلابت جمعه فراهم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار