مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج مهندسین صنعتی دشتستان برگزار شد

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی کانون بسیج مهندسین صنعتی دشتستان با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر، فرمانده سپاه دشتستان و جمعی از مسئولین در فرهنگسرای کارآفرینی برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۴۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در این مراسم گفت: هر جا که نام جهاد و گروه­ های جهادی می­ آید ما باید بیش از توان خود انرژی بگذاریم، در همه زمینه­ ها چه در صنایع، چه کشاورزی و چه اینکه جنگی بشود باید توان مضاعفی را برای مقابله با دشمن و سایر آسیب ها به کار بگیریم.

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: کار و فعالیّت در اردوهای جهادی یک ارزش و ثواب محسوب شده که با کارهای عام المنفعه ای که در این اردوها صورت می­ گیرد امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم به اهدافی که در این مسیر ترسیم شده است، دست پیدا کنیم.

عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین و مدیر فرهنگسرای کارآفرینی برازجان نیز در این مراسم گفت: یکی از راه­ های برون رفت از مشکل بیکاری در سطح جامعه، آموزش و توانمندسازی نیروهای تحصیل کرده و در حال تحصیل است که فرهنگسرای کارآفرینی برازجان به منظور دستیابی به این هدف مهم، در این شهر راه­ اندازی شده است.

احسان آذری اظهار داشت: فرهنگسرای کارآفرینی و کانون بسیج مهندسین صنعتی دشتستان به صورت مشترک با هم در تلاش هستند تا با استعدادیابی و افزایش توانمندی­ ها، از این ظرفیت به وجود آمده برای توانمندی جامعه مهندسین صنعتی در سطح این شهرستان استفاده کنند.


انتهای خبر/

ارسال نظرات