خبرهای داغ:

وزیر دفاع با حضور در ملایر با آیت‌الله فاضلیان عقد اخوت بست

سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،در شهرستان ملایر حاضر و با آیت الله سید رضا فاضلیان، امام جمعه ملایر عقد اخوت بست.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۶۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در میان استقبال مسئولین در شهرستان ملایر حاضر و با آیت الله سید رضا فاضلیان، امام جمعه ملایر دیدار کرد.

در این دیدار که در محل بیت آیت الله فاضلیان برگزار شد، سردار دهقان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر، از نقش و جایگاه آیت الله فاضلیان در 8 سال دفاع مقدس به ویژه نقش بی بدیل ایشان در عملیات مرصاد تقدیر کرد.

سردار دهقان در این دیدار از امام جمعه ملایر درخواست کرد که ضمن دعای خیر برای موفقیت تمامی خدمتگذاران نظام به ویژه دولت تدبیر و امید، همچون شهید محمود کاوه، با ایشان نیز عقد اخوت ببندند و آیت الله حاج سید رضا فاضلیان، امام جمعه ملایر نیز ضمن تقدیر زحمات تمامی خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بیان خاطراتی از شهید محمود کاوه و آیت الله میرشاهولد (ره) برای ایشان دعای خیر کرده و با بیان شرایط بستن عقد اخوت، با سردار دهقان نیز عقد اخوت بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات