خبرهای داغ:
سردار میرزایی در ملایر:

دشمنان با ایجاد اسلام دروغین به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند

پژوهشگر و نویسنده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تشکیل اتاق فکر و مطالعه بر روی کشور، ملت و اعتقادات ما به این نتیجه رسیدند که تنها راه ساقط کردن این نظام از راه اسلام دروغین و اسلامی است که زیر سلطه استکبار باشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۶۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
دشمنان با ایجاد اسلام دروغین به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار رضا میرزایی در مراسم چهلم شهید مدافع حرم شهید «سعید شاملو» که با حضور گسترده مردم شهیدپرور ملایر برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به ویژه استکبار جهانی و دشمنانی که منافع خود را در منطقه در خطر دیدند با هجمه‌های بسیاری به نظام حمله‌ور شدند.

وی افزود: دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را به‌کار گرفتند تا این نظام شکل نگیرد چراکه می‌دانستند این نظام بر گرفته از اسلام ناب محمدی و عدالت است.

این پژوهشگر و نویسنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: دشمنان با طرح‌های مختلف از جمله تفرقه مذهبی و اقلیتی، ترور، بمب‌گذاری و تحمیل جنگ به کشور هشت سال به ما حمله‌ور شدند و در دوران دفاع مقدس همه کفر از صدام حمایت می‌کردند تا این نظام الهی شکل نگیرد.

وی ادامه داد: بعد از جنگ نیز شاهد بودیم که اتاق فکر آنها بیکار نبود و روی کشور ما، شهدا، ملت و اعتقادات ما مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که تنها راه ساقط کردن این نظام از راه اسلام دروغین و اسلامی است که زیر سلطه استکبار باشد.

میرزایی افزود: دشمنان علمای دروغین ساختند و خریدند تا با فتوا علیه شیعیان و دشمن خواندن شیعه به هدف خود برسند.

وی ابراز داشت: استکبار می‌دانست که داعش توان مقابله با ایران را ندارد بنابراین در وهله نخست خواست با از بین بردن شاخ و برگ جبهه مقاومت کشور ما را تضعیف کند و بعد از تشکیل یک کشور بزرگ شامل سوریه ،عراق و لبنان در منطقه اقدام با حمایت گسترده مالی و تجهیزاتی به کشور ما حمله کنند که با درایت و رهبری مقام عظمای ولایت موفق نشدند.

پژوهشگر و نویسنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: قبل از اینکه دشمنان به مرزهای ما برسند رزمندگان ما جلوی داعشیان و گروه های تروریستی را در عراق و سوریه گرفتند و آنها را زمین‌گیر کردند در حالی که ۸۷ کشور از آنها حمایت می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات