خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

فعالیت 10 پایگاه‌ فرهنگی در مناطق گردشگری همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از فعالیت 10 پایگاه‌ فرهنگی در مناطق گردشگری استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۳۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: سپاه استان با هدف ترویج گردشگری تعالی‌بخش، ایمن‌سازی محیط‌های فرهنگی و سالم‌سازی مراکز تفریحی، اقدام به برپایی 10 پایگاه فرهنگی در مناطق گردشگری استان کرده است.

وی افزود: آرامگاه باباطاهر در همدان، پارک سفال در لاجین، پارک معلم در شهرک معلم بهار، پارک ملت اسد آباد، پارک نبوت تویسرکان، پارک کوثر ملایر، پارک ملت فامنین، امامزاده ابراهیم(ع( نهاوند، پارک ملت رزن و غار علیصدر 10 مرکز در نظر گرفته شده برای فعالیت پایگاه‌های فرهنگی سپاه، در سطح استان است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این طرح علاوه بر حضور طلاب خواهر و برادر، 150 نفر نیز در اجرای این طرح شرکت دارند ابراز کرد: این برنامه با رویکرد ترویج نشاط اجتماعی، معرفی جاذبه‌های گردشکری استان، جذب جوانان به محیط‌های فرهنگی سالم و ترویج و تعمیق ارزشهای اسلامی ایرانی در جامعه انجام می‌شود.

وی گفت: در این طرح سه جامعه هدف کودک و نوجوان، جوانان و والدین از برنامه‌های فرهنگی، مشاوره‌ای، تفریحی و هنری پایگاه‌های فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات