نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دو پاره شدن سازمان مدیریت غیرکارشناسی است

بهرام بیرانوند با اینکه دو پاره شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی مردم را درگیر می کند افزود: دولت در مباحث مدیریتی و اجرایی یک کارنامه قابل قبولی نداشته است و قصد این را دارد در ماه های پایانی فعالیت حواس مردم را پرت کند، تصمیم فعلی توسط دولت یازدهم غیر کارشناسی است .
کد خبر: ۸۷۱۷۳۷۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

 بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دولت یازدهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به شکل دولت قبل تفکیک و دو پاره کرد پس چرا اینهمه جنجال و غیر قانونی اعلام کرد اظهار داشت: به نظر می آید تصمیم فعلی دولت یازدهم مبنی بر تفکیک و دوپاره شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی غیرکارشناسی است .

وی با اینکه دو پاره شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی مردم را درگیر می کند افزود: دولت در مباحث مدیریتی و اجرایی یک کارنامه قابل قبولی نداشته است و قصد دارد در ماه های پایانی فعالیت حواس مردم را پرت کند .

بیرانود خاطر نشان کرد: دولت برای چند ماه باقی مانده از عمر خودش به جای پاسخگویی از این شاخه به آن شاخه دیگر می پرد، دولت 3 سال عمر خود را صرف  مذاکرات بی حاصل کرده است.

نماینده سابق مجلس در خاتمه افزود: وظایف اجرایی  توسط مدیران، عملی نشده است و دولت عزمی جهت پاسخگویی ندارد البته برای کار هیچ وقت این عزم بوجود نیامد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار