نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت از انتشار آمارهای واقعی می‌ترسد!

عباس فلاحی باباجان گفت: دولت از اینکه آمار اقتصادی را به مردم و اقتصاددانان ارائه دهد واهمه دارد این در حالی است که عدم بیان حقیقت اقتصادی باعث ایجاد توقع در بین مردم می شود وگسترش توقعات موج عظیم نارضایتی را برای دولت فراهم می کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بحث رکود به این زودوی به جمع بندی نمی‎رسد، دغدغه اقتصاددانان کشورمان این است که با چه هزینه ای می توانند اقتصاد کشور را از رکود عبور دهند لذا آمار غلط موجب درگیری کارشناسان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دولت نتوانست وعده های اقتصادی 100روزه را محقق کند افزود: آمار غلطی که در اقتصاد رایج شده است بیش از تحریمها، می تواند تاثیرات منفی برای اقتصاد داشته است همانگونه که آمار صحیح برای پویایی اقتصاد و بلاخص بخش خصوصی مزیت ایجاد می کند از سویی دیگر اطلاعات ناصحیح موجب می شود تا مبادی مهم اقتصادی اعم از بازار، بورس، مسکن رونق نداشته باشد و بخش خصوصی دوام نیاورد.

فلاحی بیان داشت: دولت از اینکه آمار اقتصادی را به مردم و اقتصاددانان ارائه دهد واهمه دارد این در حالی است که عدم بیان حقیقت اقتصادی باعث ایجاد توقع در بین مردم می شود وگسترش توقعات موج عظیم نارضایتی را برای دولت فراهم می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار