خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حقیقت بسیجی بودن و معیارهایش باید تجزیه و تحلیل شود/حقوق های نجومی ضد بسیجی‌گری است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حقیقت بسیجی بودن و معیارهایش باید تجزیه و تحلیل شود تا بدانیم که چگونه و بر اساس چه راهی باید بسیجی حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در اولین دوره پیوست نگاری فرهنگی استان با بیان اینکه انسان کامل تجسم عینی قرآن است، اظهار کرد: بدبختی ما این است که آن چنان که باید اسلام و قرآن را درک نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به این همه شکوه انقلاب اسلامی غبطه می‌خورند، اظهار کرد: این سربلندی‌ها را آن‌هایی آفریدند که حقیقت بسیجی بودن را شناختند، بسیجی شدند و بسیجی‌وار عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به معیارهای بسیجی بودن، بیان کرد: حقوق‌های نجومی که باعث سرافکندگی همگان شد زاییده یک تفکر بسیجی نیست بلکه ضد بسیجی‌گری است.

وی افزود: حقیقت بسیجی بودن و معیارهایش باید تجزیه و تحلیل شود تا بدانیم که چگونه و بر اساس چه راهی باید بسیجی حرکت کنیم.

محمدی بیان داشت: از سازمان بسیج اساتید انتظار داریم تا معیارهای بسیج را امام علی(ع) قرار دهند و مردم را به این سمت و سو هدایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان به پایین آمدن پایه‌های علمی کشور اشاره و تصریح کرد: علت پایین آمدن پایه‌های علمی این است که به دنبال دان و دانه رفته‌ایم و انسان انسانیتش را در پیچ و خم زندگی گم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار