خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(غ) آوج خبر داد:

اجرای برنامه‌های بومی و محلی درشهرستان آوج

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج از اجرای برنامه‌های بومی و محلی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۷۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

حسن مدامی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(غ) آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: برنامه‌های بومی و محلی شهرستان آوج با عنوان در دست گرفتن فضاهای اجتماعی و پارک‌ها در شهر آوج برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در پارک ملت شهر آوج  و منطقه نمونه گردشگری چمشمه علی روستای مصرآباد به اجرا در می‌آیدو تا پایان تابستان ادامه دارد.

مسئول فرهنگی ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج ادامه داد: برنامه‌های بومی و محلی در قالب سخنرانی، همایش، نشست‌های بصیرتی، ایستگاه‌های صلواتی و اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های مذهبی، ملی، شهادت‌ها و ولادت‌های اهل‌بیت(ع) اجرا می‌شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج با بیان اینکه برنامه‌های بومی و محلی شهرستان آوج با اهداف مهمی به اجرا در می‌آید ادامه داد: برنامه‌های بومی و محلی شهرستان آوج در راستای اصلاح و ارتقای روحیه استکبارستیزی‌، اصلاح و ارتقای روحیه ولایتمداری، وحدت ملی و اسلامی و افزایش سطح معرفت دینی مردم این شهرستان اجرا می‌شود.

مدامی عنوان کرد: ارتقای سبک زندگی اسلامی و کاهش ناهنجاری‌ها به ویژه طلاق و بی‌حجابی، اصلاح و ارتقای مسؤولیت‌پذیری و روحیه انقلابی در مردم شهرستان آوج از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های بومی و محلی در شهرستان آوج است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش مشکلات و معضلات بومی شهرستان آوج و خارج کردن فضای اجتماعات در این شهرستان از فضای غیر ارزشی از دیگر اهدافی است که در برنامه‌های بومی و محلی پیگیر تحقق آن هستیم.

5001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها