رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی :

مسابقات بومی محلی قهرمانی و انتخابی بسیج استان در اراک به پایان رسید.

عشوری گفت : مسابقات بازی های بومی و محلی بسیج انتخابی استان مرکزی جهت شرکت در مسابقات بازی های بومی محلی بسیج کشور که در مرداد ماه 95 به میزبانی اصفهان برگزار میشود ، با شناخت تیم های برتر در اراک به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

علی عشوری رئیس  هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : مسابقات بازی های بومی و محلی بسیج انتخابی استان مرکزی جهت شرکت در مسابقات بازی های بومی محلی بسیج کشور که در مرداد ماه 95 به میزبانی اصفهان برگزار میشود ، با شناخت تیم های برتر در اراک به پایان رسید.

وی ادامه داد : در این دوره از مسابقات با شرکت 10 تیم از شهرهای فراهان ، کمیجان ، آشتیان ، زرندیه ، محلات ، تفرش ، دلیجان ، خنداب  ، اراک ، و ساوه و 150 ورزشکار به میزبانی سپاه روح ا... استان مرکزی و در اراک برگزار گردید.

عشوری افزود : این مسابقات در چهار رشته هفت سنگ،طناب کشی دال پلان و کشتی با شال ویژه آقایان و با همکاری مرکز تربیت بدنی سپاه روح ا... استان مرکزی، اداره کل ورزش و جوانان استان ، نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی در روز پنج شنبه 31 تیر ماه راس ساعت 9 صبح برگزار شد .

در افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور کریمی نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ، ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ، سرگرد سلیم آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه استان و  عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی  حضور داشتند و تیم های شرکت کننده از جلوی جایگاه رژه رفتند.

در پایان تیم های ناحیه مقاومت بسیج اراک ، ناحیه مقاومت بسیج ساوه و ناحیه مقاومت بسیج خنداب به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص و به رسم یادبود به تیم ها کاپ و جوائز نفیس اهداءگردید

نتایج مسابقات به شرح ذیل می باشد :

رشته هفت سنگ:

1_ ناحیه مقاومت بسیج ساوه
2_ ناحیه مقاومت بسیج اراک
3_ ناحیه مقاومت بسیج دلیجان

رشته دال پلان:

1_ ناحیه مقاومت بسیج اراک
2_ ناحیه مقاومت بسیج خنداب
3_
ناحیه مقاومت بسیج تفرش

رشته طناب کشی:

1_ ناحیه مقاومت بسیج اراک
2_
ناحیه مقاومت بسیج ساوه
3_ ناحیه مقاومت بسیج تفرش

رشته کشتی با شال :

1_ ناحیه مقاومت بسیج خنداب
2_
ناحیه مقاومت بسیج ساوه
3_ ناحیه مقاومت بسیج اراک

مجموع نتایج تیمی :

1_ ناحیه مقاومت بسیج اراک 37 امتیاز
2_ ناحیه مقاومت بسیج ساوه 33 امتیاز
3_
ناحیه مقاومت بسیج خنداب 29امتیاز

ارسال نظرات