خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا:

تابستان بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت فکری و معنوی جوانان است

کد خبر: ۸۷۱۵۲۳۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی بخش تسوج شبستر فصل تابستان را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای استفاده از ظرفیت فکری و معنوی آن ها در اردوهای جهادی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدصفر قائمی افزود: برگزاری اردوهای جهادی در بخش تسوج می تواند به عنوان یک حرکت ابتکاری و الگوی مثبت برای خدمت رسانی به مناطق محروم معرفی شود.

وی افزود: خوشبختانه رغبت جوانان و نوجوانان برای حضور در اردوهای جهادی بیشتر شده و نشاط و شادابی و امید را در روستاها افزایش داده است .

قائمی ادامه داد: بسیج سازندگی توانسته است در طول سال های اخیر در زمینه های عمرانی همچون ساخت خانه محروم و طرح های عام المنفعه مانند خانه بهداشت، مسجد، در زمینه کشاورزی با استفاده از علم روز برای روز آمدسازی فعالیت های کشاورزی و ارائه کمک های لازم برای آسیب شناسی با حضور کارشناسان و مهندسان کشاورزی به روستاها، راه اندازی کارگاه های کوچک و زود بازده، اشتغال و کارافرینی براساس ظرفیت هر شهرستان گام های موثری برای خدمت به مناطق محروم بردارد .

وی با اشاره به این نکته که با تکیه برمزیت و قابلیت هر شهرستان می توانیم قطب های تولیدی را فعال کنیم افزود:شبستر در زمینه طرح های اقتصاد مقاومتی فعال بوده و درسال گذشته کارنامه مثبتی را ارائه داده و ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده از اولویت های کاری بسیج سازندگی این شهرستان درسال جاری است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا بسیج را ظرفیتی پایان ناپذیر برای حل مشکلات کشور به ویژه درمناطق محروم در زمینه های مختلف عنوان و بیان کرد: با تکیه براستعدادهای بارز علمی و فکری و معنوی و نیروی انسانی مومن و با اخلاص در بسیج می توانیم روحیه نشاط و معنویت و امید را در جامعه بالا برده و درجهت تثبیت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثاثیر گذار باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار