خبرهای داغ:
سردار طهماسبی در همایش مدیران عقیدتی و نظارت غرب کشور مطرح کرد

مدیران عقیدتی و نظارت خط مقدم بسیج و نمایندگی در حوزه‌های مقاومت

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدیران عقیدتی و نظارت خط مقدم بسیج و نمایندگی در حوزه‌های مقاومت و نواحی هستند.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۵۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهران طهماسبی صبح امروز در همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت غرب کشور در اردوگاه ابوذر همدان اظهار داشت: هدف از این همایش حفظ انسجام و همدلی و امیدواری است.

وی با بیان اینکه مدیران عقیدتی و نظارت خط مقدم بسیج و نمایندگی در حوزه‌های مقاومت و نواحی هستند، افزود: مدیران عقیدتی و نظارت با روح امیدواری و نشاط و مصمم بودن کارها را انجام داده و پیش می‌‌برند.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: هدف دوم از برگزاری این نشست تثبیت نقش نمایندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی فراموش کنند که این مدیران چه نقش مهمی دارند، گفت: این نشست موجب می‌شود به نقش مدیران عقیدتی و نظارت توجه شود.

* همایش فرصت خوبی برای یکسان‌سازی برداشت‌هاست

طهماسبی با بیان اینکه این همایش فرصت خوبی است که وظایف و مأموریت‌های خود را مرور کنیم، عنوان کرد: شاید ما برداشت‌های مختلفی از یک موضوع داشته باشیم که برگزاری این همایش‌های توجیهی سبب می‌شود تا بسیاری از ابهامات رفع شده و به نظرات سازمانی توجه شود.

وی با تأکید بر ارائه نظرات سازنده مسئولین عقیدتی در این همایش‌ها گفت: با ارائه نظرات و پیشنهادات می‌توان همایش‌های بهتری را برگزار کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: شرکت‌کنندگان در همایش باید با ارائه نظرات سازمانی خود مجموعه نمایندگی را در عملکرد موفق‌تر یاری کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی عنوان کرد: بنده سالیان سال به عنوان شاگرد و رزمنده در خدمت ایشان بودم و از این شهید والامقام شنیدم که می‌گفت سوریه در حال سقوط بود و زمانی که بسیج وارد میدان شد جبهه مقاومت شکل گرفت.

طهماسبی عنوان کرد: در همان لحظات اولیه 5 هزار بسیجی سازماندهی شده در شهر دمشق حاضر شدند و در برابر نمایندگان استکبار جهانی ایستادند و اصلی مقاومت در سوریه این بسیجیان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات