جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

اخلاق‌مداری در ورزش با ترویج روحیه بسیجی محقق می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: ترویج روحیه بسیجی در حوزه ورزش باعث می‌شود تا از انحرافات موجود در سطح جامعه فارغ شویم.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۸۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار عسگری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج ورزشکاران که در کانون بسیج اراک برگزار شد ضمن تاکید بر نقش بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: واژه بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از واژه‌هایی است که آزمون خود را پس داده است و برای همه آشنا و قریب به ذهن است.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف نظام سربلند بوده است، هر کس که از روحیه بسیجی برخوردار باشد فردی ارزشی برای نظام و کشور است چراکه روحیه خدمت‌رسانی، گذشت و ایثار در وجود او وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر لزوم ترویج روحیه بسیجی در حوزه ورزش گفت: اگر بتوانیم روحیه بسیجی را در عرصه‌های ورزشی هم ترویج دهیم و بتوانیم با این مهم عجین شویم و بتوانیم شهدا را که الگوهای ارزشمندی در این زمینه هستند را به جامعه معرفی کنیم و مربیان و ورزشکاران بتوانند این روحیه را ترویج دهند بی‌شک انحرافاتی را که در جامعه داریم فارغ خواهیم شد.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی یک بسیجی گفت: بسیج با فتوت، گذشت، ایثار، عشق به خداوند، خدمت مخلصانه برای رضای خدا و جوانمردی مانوس است، آنچه باعث ماندگاری برخی از ورزشکاران در اذهان عموم می‌شود روحیه گذشت و ایثار و جوانمردی است.

وی افزود: شهدا نیز با ایثاری که از خود به منصه ظهور رساندند برای تک تک ما شناخته شده هستند هر انسانی برای رسیدن به کمال انسانی بایستی در کنار مهارت علم و مهارت خود را به معنویت نیز آراسته کند و در این میان باید توجه داشت که معنویت جدا از تقوا و بصیرت نیست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآمده است و به این واسطه بسیج هم مرزهای کشور را درنوردیده و به بلاد اسلامی نیز رسوخ پیدا کرده و شاهد هستیم که تفکر بسیجی نجات بخش کشورهای اسلامی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات