فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان عنوان کرد

طرح یاوران ولایت بستری برای جذب افراد نخبه در بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان گفت: اردوی طرح یاوران ولایت بستری برای جذب افراد نخبه و پرورش روحی و فکری ومعنوی آنها در بسیج است.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۶۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت اظهار داشت: این اردو به مدت پنج روز با گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزای می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوی طرح یاوران ولایت از 26 تا 31 تیر ماه ادامه دارد، گفت: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی در این اردوی پنج روزه حضور دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان ابراز داشت: اردوی طرح یاوران ولایت(شهدای مدافع حرم) بستری برای جذب افراد نخبه و پرورش روحی و فکری ومعنوی آنها در بسیج است.

وی ادامه داد: اردوی طرح یاوران ولایت (شهدای مدافع حرم) حرکتی زیبا و جالب در راستای تربیت نیروهایی فعال و مدیران و فرماندهانی موثر در جامعه است که باید اساس و بنیه آن تقویت شود و به عنوان یک کار حسنه در کشور توسعه یابد.

زنگنه با ارزیابی مثبت از برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت خاطرنشان کرد: یکی از فرمول‌های تربیت قشر موثر در اردو داشتن هدف و برنامه ریزی اساسی برای افراد نخبه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار