به میزبانی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب آذربایجان شرقی؛

شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری بسیج: نشست شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی برای دومین بار در سال 95 در محل اتاق نشست های بانک توسعه تعاون سرپرستی شعب این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۲۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این نشست با اعلام آمادگی این بانک برای کمک به ماموریت های بسیج، گفت: بسیج چشم چراغ ملت و بانک توسعه تعاون جزئی از بسیجیان است.

محمدعلی عسگری رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان نیز در سخنانی، ایجاد اشتغال برای جوانان را از مهمترین موضوعات اقتصاد مقاومتی عنوان و بر لزوم ورود بسیج با همه توان در این عرصه برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد.

ناصر علیزاده مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی نیز در سخنانی، حمایت از واحدهای صنعتی در رکود را امری ضروری خواند و خواستار اقدام و عمل جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی در استان و کمک به احیای واحدهای صنعتی راکد شد.

سید تقی طاها معاون راهبردی سپاه عاشورا خواستار نگاه واقع گرایانه بر اقتصاد و استفاده از آموزش های روز و یافتن الگوهای برتر در دنیا شد و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای اولویت‌دار را از راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار