در مراسم تجلیل از تجربه‌نگاران سپاه اراک مطرح شد

تجربه‌نگاری راهکاری مناسب برای رفع مشکلات

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به اهمیت تجربه‌نگاری و استفاده آیندگان از تجربیات امروز گفت: اهمیت مکتوب‌سازی تجربیات کارکنان برای انتقال به نسل‌های بعدی بسیار مهم و با ارزش است.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۰۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، شامگاه گذشته پاسدار محمدرضا رضایی در مراسم تقدیر از تجربه‌نگاران سپاه ناحیه مقاومت اراک که به همت معاونتدانش و پژوهش این ناحیه برگزار شد ضمن تشویق پایوران به نگاشتن تجربه‌های خود گفت: کارکنان سپاه در طول دوران خدمت خود با مسائل مختلفی در حوزه‌های مختلف کاری برخورد دارند که با نوشتن این تجربیات در قالب ارکان تجربه نویسی می‌توانند تجربیات خود را ثبت نموده تا مورد استفاده سایر همکاران و نسل آینده قرار گیرد.

وی با تاکید بر تجربیات حاصل از جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتقال تجربیان دوران دفاع مقدس به جوانان گفت: انتقال اطلاعات و واقعیات جنگ با استفاده از تجربه نگاری انجام می‌شود که این خود می‌تواند نشان دهنده اهمیت بالای تجربه نگاری باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: ثبت تجربه‌های سازمانی نیروها جایگاه بسیار بالایی در حل مسائل مهم هر سازمانی را دارد به طوری که می‌توانیم با استفاده از تجربه‌ها و خلاقیت‌های فردی راهکارهای مناسبی برای حل و برون رفت از مسائل مختلف را بیابیم.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنی‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ما دائما در حال پیچیده شدن است و بدنه سپاه برای مقابله با تهاجمات پیچیده استکبار باید مجهز به علم، ایمان و تجربیات ارزشمند شود، گفت: انتقال تجربیات نسل حاضر هر سازمانی زمینه های پویایی آن سازمان را فراهم کرده و باعث پیشرفت‌های روز افزون می‌شود.

وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با کوله باری از تجربه و تخصص، باید تجربیات گران‌بهای خود را به نسل جوان و امیدهای آینده نظام منتقل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید هوشیار باشند خدای ناکرده تجربه‌های خود را در سینه نگهدارند و این تجربیات را به جوانان انتقال دهند که چه بسا یک تجربه آنها که برآمده از عشق و محبت به ولایت فقیه، اهل بیت(ع) و دستاوردهای نظام بوده باعث نجات جان انسانها شود.

در این مراسم از 26 نفر تجربه نگار برتر سپاه ناحیه مقاومت اراک تجلیل و هدایایی به آنان تقدیم شد.


ارسال نظرات