فراخوان گردان‌ کوثر اراک برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از فراخوان گردان‌ کوثر 3 اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۳۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی با اشاره به فراخوان گردان کوثر 3 سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: فراخوان یک روزه گردان‌کوثر 3 اراک با هدف حفظ انسجام و معنویت‌افزایی امروز از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 در مرکز آموزش بسیج سپاه روح‌الله برگزارگردید.

وی افزود: این فراخوانی با هدف یاد آوری رسالت اصلی بسیج در عرصه‌های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان در مدت یک روز برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: 270 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت کوثر 3 شهرستان اراک در این فراخوان شرکت کرده و در مرکز آموزش بسیج دوره‌های آموزشی لازم را فراگیری و اجرایی کردند.

رضایی در ادامه گفت: تمام بسیجیان گردان‌های کوثر گوش به فرمان مقام معظم رهبری و آماده حضور در صحنه‌های مختلف برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان نظام اسلامی هستند و این فراخوانی‌ها علاوه بر ایجاد آمادگی رزمی، باعث وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را به بسیجیان می‌آموزد.

وی در پایان با اشاره به این فراخوان گفت: ارتقای آمادگی، توان رزم، سازماندهی، حفظ، انسجام، آموزش معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده در قالب گروهانهای کوثر هدف از برگزاری این فراخوان بود

انتهای پیام/
ارسال نظرات