خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

حلاوت ارتباط مستقیم با شهروندان، با هیچ مزد و پاداشی قابل‌قیاس نیست

کد خبر: ۸۷۰۹۳۱۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز با بیان این‌که فعالیت در مجموعه وسیع و پویایی چون شهرداری، توفیق خدمتگزاری رو در رو و بی‌واسطه به شهروندان را فراهم کرده، گفت: باید قدردان این موقعیت ارزشمند باشیم و تمام همت و دقت خود را صرف پاسداشت اعتماد عمومی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه دیدار مردمی خود، خاطرنشان کرد: شهرداری تنها نهادی است که به طور بی‌وقفه با شهروندان ارتباط دارد و همین امر، از جایگاه بی‌نظیر این نهاد خدمتگزار حکایت می کند.

وی اضافه کرد: به عنوان خادمی که تجربه بیش از 30 سال مسئولیت و مدیریت داشته‌ام،بعید می دانم حلاوت خدمت در شهرداری، در نهاد و اداره دیگری محسوس باشد.

نجفی یادآور شد: در نخستین روزهای آغاز مسئولیت، علی‌رغم برخی حرف‌و‌حدیث‌ها، دیوار حایل بین مجموعه شهرداری و فضای شهر را حذف کردیم؛ چرا که معتقد بودیم و هستیم که مشی‌مان باید ارتباط شفاف، به دور از کتمان و «رو در رو» با شهروندان باشد.

شهردار تبریز، نقش رسانه‌های شهری را در توفیقات سه سال اخیر یادآور شد و گفت: این نقش‌آفرینی، به مرحله‌ای از تاثیرگذاری رسیده که امروز مطالبات شهروندان و نیازهای شهر، در کمترین زمان، از طریق بسترهای متنوع ارتباط با مدیریت شهری، از قبیل برنامه شهریمیز، استودیو شهر و سامانه‌های مختلف مجازی، طرح و ارایه می‌شود.

وی با بیان این کهدر سه سال اخیر، تندترین انتقادات را ارزشمندترین سرمایه فکری خود دانسته‌ایم، اضافه کرد: امروز ارتباط شهرداری تبریز با خبرگزاری‌ها و مطبوعات ملی و محلی، نه تنها در موضع تقابل نیست، بلکه در یک مسیر همگرا و همدل بوده و منافع و مطالبات شهر را پیگیری می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار