خبرهای داغ:

گردهمايي تبيين فرهنگ نهادي كاركنان سپاه ملكان برگزار شد

خبرگزاری بسیج: از اساتيد دانشگاه تهران در اين گردهمايي گفت: كار و فعاليت در عرصه فرهنگي يك حركت مقدس و يك فرآيند مستمر و نرم است كه امروزه يكي از رسالت هاي بزرگ سپاه بنا به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۶۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جمشيدي افزود: با مطالعه در نهج البلاغه و ديگر احاديث ائمه(ع) در مي يابيم كه هر حركتي كه بدون معرفت و بصيرت باشد محكوم به شكست است و بنابراين براي كسب توفيق در فعاليت هاي فرهنگي لازم است كه سرداران جنگ نرم و فعالان عرصه هاي فرهنگي فرمايش حضرت اميرالمومنين(ع) را كه فرمودند؛ «در هر حركتي محتاج به معرفت در مورد آن حركت هستي» سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی ادامه داد: معرفت و بصيرت در انجام كارهاي فرهنگي درجاتي دارد كه عالي ترين درجه آن ايمان باور قلبي به هدف مي باشد كه نمونه آن را در جنگ تحميلي فراوان مشاهده كرديم و در سايه اين باور قلبي و ايمان به هدف به پيروزي رسيديم.

حجت الاسلام جمشيدي بیان داشت: نقش ايمان و معرفت ديني كاركنان سپاه به عنوان پيش نياز اصلي فعاليت هاي فرهنگي آن هاست يعني اين كاركنان بايد نخست در درون خود اين پيش نياز را مهيا کنند تا در برابر دشمنان اسلام پيروز شوند.

گردهمايي تبيين فرهنگ نهادي سپاه ملكان به همت قسمت فرهنگي و تبليغات این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار