به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)؛

اعزام 30 نفر از بسیجیان ساوه به مناطق محروم

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تعداد 30 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) در راستای محرومیت‌زدایی به اردوهای هفت‌روزه در روستای جوشقان این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۳۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی گفت: هرساله با فرا رسیدن ایام تابستان شاهد حضور گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی هستیم و خوشبختانه هرساله این اردوها با استقبال بیشتری نسبت به سال قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای جهادی در ایام تابستان با اعزام بسیجیان حوزه‌های مقاومت محلی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان ساوه در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اردوهای جهادی را بهترین طرح بسیج دانست و گفت: یکی از بهترین طرح‌ها در بسیج، برگزاری اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی از روستاها محسوب می‌شود که این امر بسیار مورد توجه و ارزش‌گذاری رهبر معظم انقلاب در بازه‌های زمانی مختلف است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری تصریح کرد: بسیج در ایام تابستان برنامه‌های بسیاری را در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و با توجه به این شعار معتقدیم که رفع محرومیت زدایی در روستاها و برنامه‌های جهادی در راستای نگاه به دورن و تکیه به توان جوانان انقلابی با روحیه جهادی محقق می‌شود.

وی افزود: رفع محرومیت در مناطق محروم، ترویج فرهنگ معنویت و مبارزه با جنگ نرم و همچنین ارتقای سطح مشارکت بسیجیان از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است که همه این اهداف در یک نگاه به معنای آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: جهاد اقتصادی در راستای فرمان رهبر انقلاب وظیفه همه بسیجیان است از این‌رو می‌بایست در راستای تحقق بیانات رهبر انقلاب قدم برداریم و با نگاه به درون و ظرفیت‌های کشور و استفاده حداکثری از زمان، منابع، امکانات برای تقویت اقتصاد کشور تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در پایان خاطرنشان کرد: روستای جوشقان بخش نوبران یکی از روستاهای محروم شهرستان ساوه است که اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی به این روستا اعزام خواهند شد از این‌رو تعداد 30 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) به مدت یک هفته از روز گذشته به این اردوها اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات