خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز:

شهداء پهلوانان و هنرمندان همیشگی تاریخ‌ هستند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: شهداء پهلوانان و هنرمندان همیشگی تاریخ‌اند و باید با ترویج منش پهلوانی، اخلاق اسلامی و روحیه مجاهدت و ایثارگری بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء و ایثارگران جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۱۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد: درست در همین نقطه از تاریخ است که می‌توان به‌ واسطه مجاهدت‌های مدافعان حریم اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی به معنای ایثار و فداکاری رسید.

وی افزود: امروز مدافعان حریم امنیت تلاش می‌کنند تا زهر تروریسم در دمشق، حلب و عراق گرفته شود تا به هیچ یک از  ایرانی‌ها آسیبی نرسد.

حیدری تبیین کرد: جوانان امروز مجاهدت، بصیرت و عشق به شهادت را از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس آموخته‌اند و با حضور در سنگردفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی می‌کوشند تا با پوشیدن رخت شهادت، آرامش و امنیت و ثبات را برای هموطنانشان به ارمغان بیاورند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز اضافه کرد: پیکر شهدای مدافع حرم برگ زرین دیگری در سابقه جوانمردی و پهلوانی ایرانی‌ها به شمار‌ می‌آید و باید یاد و خاطره آنان همواره گرامی داشته شود.

این مسئول تصریح کرد: شهداء پهلوانان و هنرمندان همیشگی تاریخ‌اند و باید با ترویج منش پهلوانی، اخلاق اسلامی و روحیه مجاهدت و ایثارگری بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء و ایثارگران جامعه باشیم.

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها