خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی‌ریز خبر داد:

کشف محمولۀ صد و نود کیلوگرمی مادۀ مخدر تریاک در نی‌ریز

سرهنگ پاسدار توکل گفت: مبارزه با شبکه های قاچاق مواد مخدر یکی از اهداف مهمی است که سپاه نی‌ریز دنبال می کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
سرهنگ پاسدار توکل فرمانده سپاه نی‌ریز گفت: اجرای طرح های محرومیت زدایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه با هدف کمک به خانواده های کم در آمد و فراهم آوردن بخشی از لوازم موردنیاز زندگی برای این اقشار صورت می گیرد، تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ کمک به محرومان، ایثار و جهاد در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری هفتاد بسته کالاهای اساسی توسط  سپاه نی ریز در بین خانواده های محروم شهرستان توزیع شده است، گفت: سپاه پاسدارن و بسیج با دارا بودن ظرفیت های فراوان در زمینه نیروی انسانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت ها و پروژه های بسیاری را در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در مناطق محروم حمایت و اجرا نموده اند.

سرهنگ پاسدار توکل با بیان اینکه " اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی " رسالت های مهم سپاه پاسدارن و بسیج هستند، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی، راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده، ساخت و بازسازی مساجد و مدرسه ها، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی - بهداشتی و حمایت از خانواده های محروم و داری بیماران صعب العلاج از اولویت های سپاه پاسدارن و بسیج در راستای " اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی " هستند.

فرمانده سپاه نی‌ریز در پایان صحبت هایش گفت: موضوعِ مهم " الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری رساندن به محرومان " از اهداف مهم طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.
با تلاش نیروهای سپاه پاسداران شهرستان نی‌ریز محمولۀ صد و نود کیلوگرمی مادۀ مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ پاسدار توکل فرمانده سپاه شهرستان نی‌ریز در رابطه با کشف این محموله گفت: طِی این عملیات، نیروهای سپاه پاسداران شهرستان نی‌ریز با رصد دقیق اطلاعاتی و متوقف نمودن یک دستگاه خودروی مشکوک در حوالی روستای بشنه در بخش قطرویه که در ساعت پنج و سی دقیقه صبح صورت گرفت ضمن کشف محمولۀ صد و نود کیلوگرمی مادۀ مخدر تریاک، یک نفر متهم را دستگیر نمودند.

وی با بیان اینکه محموله کشف شده از شهر سیرجان به شهرستان نی‌ریز در حال انتقال بود، گفت: پس از انجام تحقیقات اولیه از متهم و تشکیل پرونده، این متهم به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ پاسدار توکل ادامه داد: سایر افراد مرتبط با این محمولۀ  مادۀ مخدر تریاک شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه نی‌ریز در پایان صحبت هایش با بیان اینکه مبارزه با شبکه های قاچاق مواد مخدر یکی از اهداف مهمی است که سپاه نی‌ریز دنبال می کند، گفت: رصد دقیق اطلاعاتی محورهای مواصلاتی نی‌ریز از سوی نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه شهرستان و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، عامل اصلی ناکامی سوداگران مرگ در این منطقه از استان فارس بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها