خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای استان فارس:

صداوسیمای استان فارس در راه‌اندازی موکب حضرت شاهچراغ(ع) در اربعین ۹۵ مشارکت می‌کند

مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس گفت: مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های مردمی برای راه‌اندازی موکب حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در اربعین امسال به صدا وسیمای مرکز فارس واگذار شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۶۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
ر دیدار سردار غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان و سهرابی مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های مردمی برای راه‌اندازی موکب حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در اربعین امسال به صدا وسیمای مرکز فارس واگذار شد.

در این دیدار که همزمان با مراسم تقدیر از دست اندرکاران و فعالان برگزاری اربعین سال 94 برگزار شد، فرمانده سپاه فجر استان با قدردانی از خدمات و همکاری صدا وسیمای استان در برپایی نخستین موکب بزرگ مردم فارس در اربعین سال 94 اقدامات صدا وسیما را در انعکاس اخبار و جذب مشارکت‌های مردمی مطلوب توصیف کرد و خواستار ادامه همکاری و مشارکت در برپایی دومین موکب در اربعین امسال شد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مسئولان استان کربلا با برپایی موکب احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در نزدیکترین محل به حرم سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع) موافقت کرده‌اند افزود: واگذاری این مکان مقدس به موکبی که به نام حضرت شاهچراغ و توسط خیرین و مردم فارس و کشورمان در آن محل مقدس ایجاد می‌شود نیازمند مشارکت بیشتر مردم عزیز و دلدادگان مکتب حسینی است.

مدیر کل صدا وسیما نیز در این دیدار با اشاره به بازخورد مطلوب ایجاد موکب احمد ابن موسی شاهچراغ ( ع) در اربعین سال گذشته در بین مردم استان فارس برای اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های مردم خیراندیش استان فارس در قالب کمیته اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های مردمی اعلام آمادگی کرد.

محمدتقی سهرابی گفت: با توجه به اعتماد و رضایت‌مندی مردم از صدا وسیمای فارس امیدواریم این کمیته در زمان مقرر بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها