خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز در مجلس:

مشکلات پزشک خانواده در صحن مجلس با وزیر بهداشت مطرح شد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات پزشک خانواده در استان فارس شد و گفت: اگر این طرح قرار است اجرایی شود با رفع مشکلات در تمام کشور اجرایی شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
علی اکبری در مراسم افتتاح دفتر اقماری کارگزاری شعبه چهار شیراز اظهار داشت: در اجرای پزشک خانواده دسترسی‌ها توأم با هزینه شده باید ایراد آن گرفته شده و اگر خوب است در کل کشور اجرایی شود.

اکبری خاطرنشان کرد: موضوع رفع مشکلات پزشک خانواده در صحن مجلس با وزیر بهداشت مطرح شده و امید است مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به موضوع ایجاد دفاتر کارگزاری بیمه و همچنین غیرحضوری کردن مراجعه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: اینکه هزینه کم شود و مراجعات مردم را نیز کمتر کرده و مراجعه‌های آنان را غیرحضوری کنیم این خود نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی است.

اکبری درباره دسترسی بخش زیادی از مردم به تأمین اجتماعی گفت: اگر امنیت اقتصاد و درمان اینها را در بر می‌گیرد به‌سهم خود خوشحال هستم.

وی راجع به مشکلات و مطالبات تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز بدهی‌ یکی از معضلات و گرفتاری‌هایی است که دولت با آن مواجه شده و بیش از 600هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل به دولت جدید وارد شده و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند این بدهی‌ها موازنه شود.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه این است اعتماد به مردم را مشروعیت دهیم و بخشی از مشروعیت‌ها را به جامعه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها