خبرهای داغ:
معاون دانشکده پزشکی لارستان:

کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های لارستان/ ۳۰ پزشک متخصص جذب شدند

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به جذب ۳۰ پزشک متخصص به بیمارستان‌های لارستان از کمبود تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۳۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
مهیار چهرآزی در نشست خبری با ابراز خرسندی از رشد جذب متخصص از زمان استقلال دانشکده علوم پزشکی لارستان، اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به چالش‌های روبه‌رو و پیگیری مسئولان 30 متخصص جذب بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان شده است.

وی گفت: در حال حاضر در اکثر زمینه‌ها پزشک متخصص در لارستان وجود دارد و مردم در این زمینه نیاز به مراجعه به شهرستان‌های اطراف یا مرکز استان ندارند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با تقدیر از مسئولان وزارت بهداشت به دلیل توجه به این منطقه محروم در اختصاص پزشکان متخصص، تصریح کرد: بنا به اذعان معاون درمان وزارت بهداشت در هشت رشته جراح مغز و اعصاب، ارتوپدی، بیهوشی، جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان و غیره کمبود پزشک وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکثر پزشکان متخصص در سطح کشور بیشتر از سقف تعیین شده خود اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، گفت: اگر پزشکان متخصص به اندازه موظفی تعیین شده فعالیت کنند، 50 درصد جمعیت ایران پزشک ندارند.

 معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی در لارستان بیان کرد: اعزام بیماران به مرکز استان یا شهرهای همجوار به دلیل مجهز نبودن بیمارستان‌های لارستان به برخی دستگاههای پزشکی و عدم بهره‌مندی از بخش‌های مورد نیاز  است.

چهرآزی عنوان کرد: در مواقع بحرانی مثل واژگونی اتوبوس و آمار بالای مجروحین با توجه به کمبود امکانات بیمارستان‌های لارستان مجبور به عدم پذیرش تعدادی از بیماران می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار