خبرهای داغ:

۲۰۰ کیلوگرم تریاک در فراشبند کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان فراشبند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۱۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
سرهنگ محمد جعفر تولایی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله سنگین موادمخدر از بندرعباس به سمت کازرون مطلع شدند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند و اداره عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در قالب چند اکیپ جداگانه در طول مسیر تردد قاچاقچیان در اطراف شهرستان فراشبند مستقر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در حوالی شهر دهرم ماموران به یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس مظنون شدند و زمانی که قصد متوقف کردن آنها را داشتند خودرو سمند که اسکورت دو خودرو دیگر بود به رانندگان آن خودروها که حامل مواد بودند اشاره کرد مسیر خود را تغییر دهند.

سرهنگ تولایی گفت: با اقدام به موقع ماموران پس از مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو حامل قاچاق متوقف رانندگان آنها دستگیر و در بازرسی از آنها 200 کیلوگرم تریاک و یک هزار و 318 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

دستگیری سارق درون خودرو با 18 فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف 18 فقره سرقت از وی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 37 بهارستان هنگام گشت‌زنی در یکی از کوچه‌های واقع در جنوب شیراز به یک دستگاه خودرو پراید که یکی از شیشه‌های آن شکسته شده بود، ‌برخورد کردند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده خاطرنشان کرد: پس از توقف در کنار خودرو،‌ جوانی 33 ساله که کنار خودرو ایستاده بود ادعای مالکیت خودرو کرده و گفته بود با 110 تماس گرفته و اعلام تخریب شیشه خودرو را کرده که در همین حال شخص دیگری که مالک اصلی خودرو بود به ماموران مراجعه و اعلام می‌کند مالک خودرو است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: شخص اولی که ادعای مالکیت خودرو را داشت توسط مامورن دستگیر و پس از انتقال به کلانتری مشخص می‌شود، وی از سارقان سابقه‌دار درون خودرو است.

سرهنگ ملک‌زاده گفت: در تحقیقات انجام شده از این سارق دستگیر شده 18 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار و در بازرسی از منزل وی تعدادی مدارک شناسایی، دو جفت باند و سه دستگاه پخش خودرو سرقتی کشف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها