با حضور باشکوه مردم

نماز عید سعید فطر در دشتستان اقامه شد

نماز عید سعید فطر در برازجان مرکز شهرستان دشتستان به امامت حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه این شهر در استادیوم ورزشی تختی اقامه شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۶۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز عید سعید فطر با تأکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان در سایر ماه­ های سال، گفت: شما مؤمنان یک ماه زحمت کشیدید و به درگاه خداوند عبادت و تضرع نموده و زندگی خود را با سبک زندگی اسلامی تطبیق دادید بنابراین لازم است این اعمال و عبادت­ ها را پاس بداریم و پیوسته در زندگی مد نظر قرار دهیم.

وی اظهار داشت: در روایت داریم که مؤمن زیرک و باهوش است، فرصت ها را از دست نمی ­دهد، خطاها را تکرار نمی­ کند و از تجربه­ ها استفاده می­ کند. لذا بر همین اساس خوب است به خاطر خیر و برکاتی که سحرخیزی دارد، سحرخیزی این ماه را ادامه داده و تداوم بخشیم و پیوسته با حضور در مساجد، پیوند خود را با مؤمنین، امّت خداجوی، جمعه و جماعت حفظ کنیم چرا که صیانت از این که انسان به دام شیطان گرفتار نشود حضور در جمع مؤمنین است.

خطیب نماز عید سعید فطر برازجان در ادامه نمازگزاران را به انس با قرآن دعوت و تصریح کرد: پیوسته با قرآن این معجزه پیامبر اکرم (ص) مأنوس باشید چرا که راه صیانت از جامعه اسلامی، تمسک و توسل به قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: این ماه مبارک، جبهه­ ای از اتحاد و هم­ دلی بود چه خوب است که این اتحاد و هم­ دلی را حفظ کرده و آن را ارج نهاده و پیوسته به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام مصلح در ادامه ضمن تشکر از حضور مردم در برنامه­ های ماه مبارک رمضان در مساجد، شب­ های قدر و راه­پیمایی روز جهانی قدس اذعان داشت: با توجّه به نام­گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم در این زمینه به اقتصاد مملکت و اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.

وی در پایان با اشاره به ساخت ضریح خیمه­ گاه حضرت قاسم (ع) در حسینیه اعظم برازجان، از مردم این شهر خواست تا با اهدای کمک­ های خود در ساخت این ضریح مشارکت داشته تا به عنوان صدقه جاریه برای خود و یادگاری از شهرستان دشتستان در کربلا مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات