یادواره شهدای جاویدالاثر در بردستان برگزار شد

یادواره شهدای جاویدالاثر در مهدیه شهیدین بردستان طبق سنت هر ساله در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۰۶۴۲۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶



به گزارش خبرگزاری بسیج مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس به جایگاه ویژه شهدای جاویدالاثر در پیش گاه خداوند متعال و نقش والدین شهدا در پرورش این اسطوره های مقاومت  اشاره کرد و گفت: پدر و مادر شهدا هم به خاطر تربیت چنین فرزندانی نزد خدا ماجورند و هم به واسطه صبری که در فراق عزیزان خود پیشه می کنند. در این میان خانواده های شهدای جاویدالاثر از اجر و پاداش مضاعفی نزد خدا برخوردار هستند.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری اظهار داشت: ثبات و امنیت کنونی نظام الهی و اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه دلاورمردیهای رزمندگان اسلام حاصل شده است. شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و این عزت و افتخار در بین خانواده های شهدا نیز مشهود است.

حجت الاسلام تشکری تصریح کرد: شهدا همواره ماندگارند و جایگاه خانواده معظم آنها نیز ارزشمند است چرا که امروز نام و یاد شهدای گرانقدر هم توسط خانواده های آنها به شایستگی پاس داشته می شود.

وی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان یک اصل انکارناپذیر در جامعه تاکید کرد و افزود: اجر خانواده های معظم شهدا بی شک کمتر از آنچه که شهدا انجام داده اند نیست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این یادواره گفت:محفل شهید محفل انس با خدا و قرب الهی است چرا که شهدا همه چیز خود را در راه خدا دادند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم تشکری اظهار داشت: شرکت در مراسم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان شوق شهادت را در جامعه زنده و باعث حرکت در مسیر شهدا می شود.

وی با بیان اینکه محفل شهدا بستر خوبی برای زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است،افزود: اگر می خواهیم خدا همواره با ما باشد  باید حرمت اولیا الهی و شهدا را نگه داریم.

این مسئول ادامه داد:شهدا در اوج جوانی با پشت پا زدن به خواسته های دنیوی و با ایستادگی در مقابل دشمنان موجب شدند تا امروز ما در کانون ناامنی منطقه در امنیت زندگی کنیم.

تشکری گفت: رمز حیات راه و مکتب شهدا و امام در گرو  تبعیت از مقام معظم رهبری است.

وی افزود:هر کس هر آهنگی بر خلاف مسیر ولایت بزند و  دل مردم را خالی و به مقاومت ما در جبهه سوریه خدشه وارد کند  در حق امام و شهدا جفا کرده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: در سایه سار مجاهدت های مدافعان حرم امروز ما در کشورمان در آزادی و امنیت قرار داریم.

 

ارسال نظرات