مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

قرآن کریم نجات بخشی بی منت از سوی پروردگار

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه قرآن هدایتگر بشریت است، گفت: قرآن کریم به عنوان هدایتگر انسان در هر لحظه نجات بخشی بی منت از سوی پروردگار هستی است.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۳۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام محمد محمودزاده در محفل انس با قرآن کریم که به همت اعضای پایگاه مقاومت بسیج روستای مبارک‌آباد تویسرکان در مسجد جامع روستا برگزار شد با تأکید بر اینکه قرآن هدایتگر بشریت است، بیان داشت: قرآن کریم به عنوان هدایتگر انسان در هر لحظه نجات بخشی بی منت از سوی پروردگار هستی است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) مبنی بر اینکه هر گاهفتنه‌ها همچون پاره‌هایشبتار شما را فرا گرفت، بهقرآنروی آورید، اظهار کرد: در کشمکش این روزها و با وجود شبکه های اجتماعی، ماهواره ها و هجمه‌های بی امان تبلیغات سوء دشمنان اسلام، آنچه که می‌توانند همگان و به ویژه جوانان را از گرداب نابودی نجات دهد تلاوت قرآن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: تنها تلاوت قرآن است که می تواند ما را در برابر هجمه ها، افکار و اندیشه‌ها و شبهه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان اسلام و قرآن مصون نگه داشته و نجاتگر ما باشد.

وی عنوان کرد: تلاوت قرآن از رفتن انسان به سمت افکار منحرف و شبهه های ناخواسته ایجاد شده جلوگیری می‌کند، چرا که طبق احادیث معتبر، قرآن شفای سینه‌ها است.

محمودزاده همچنین با اشاره به خطبه 182 نهج البلاغه، آنجا که امام علی(ع)، 6 صفت را برای مؤمنان حقیقی تبیین می‌کنند، تصریح کرد: در این خطبه امام علی(ع)، مؤمنان حقیقی را آنانی می دانند که قرآن تلاوت کرده و به حکم آن عمل می‌کنند.

این مراسم با حضور دو قاری استانی؛ بهنام بیات و شیخ الاسلامی برگزار شد و اجرای گروه سرود و مداحی با محتوای قرآنی، بخش‌های دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار